Surprise surprise

Visste ni det här om mig?

♥ Jag har haft glasögon sedan förskolan. Linser i ett år, ett och ett halvt?
♥ Det är faktiskt rätt sällan jag lyssnar på musik.
♥ Jag hoppade över förskolan och började i ettan direkt.
♥ Många anser att jag skulle passa perfekt på estetiska linjen. Men själv trivs jag bra på Hälsingegymnasiet.
♥ Jag älskar loppisar. För en vecka sedan var jag och min farmor på loppisjakt. Vi hann tyvärr bara med fem stycken den dagen.
♥ Jag avskyr att vara så sjuk att jag måste stanna hemma från skolan. Fast om jag får bestämma blir man aldrig tillräckligt sjuk för det heller.
♥ Mina favoritämnen är svenska, estetisk verksamhet och psykologi.






Kommentarer
Postat av: Nadia

Visste det mesta iaf :>

2011-07-20 @ 15:05:07
URL: http://blibble.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback