En liten nattlista

På Julia's fina blogg listade hon ett gäng grejor som hon tycker extra mycket om just nu. Tänkte att jag kunde göra likadant. So here we go.

Just precis nu i denna sekund tycker jag om:
paketinslagning
egengjorda tavlor
vackra anteckningsböcker
att dricka oboy mitt i natten utan att få dåligt samvete
bloggare som inte bryr sig om statistik, media och uppmärksamhet
secondhand och loppisar
listor


däremot tycker jag inte alls om:
att vakna mitt på dagen trots att man ställt alarmet på 10:00
att gå barfota
ilningar i tänderna
kladdiga popcorn-fingrar
när man tittar på klockan och upptäcker att den är sisådär 3-4 timmar senare än vad man egentligen trott

Och med det säger jag godnatt till er

Kommentarer
Postat av: fanny

åh tusentusen tack gullis, vad glad jag blir! och du är hur snygg som helst du med tjejen:DD

2011-01-10 @ 07:40:38
URL: http://nicofannyy.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback