Gammalt groll?

Eftersom det har uppstått en liten lucka mellan uppdateringarna, tänkte jag ta igen litegrann nu.

Förra söndagen var jag och Mathilda till Gävle för att titta på koreografitävlingen "Skapa Dans". Det var verkligen häftigt att se vad personer i min egen ålder lyckats åstadkomma. Jag satt och bara gapade mig igenom hela tävlingen. Alla var så himla fantastiska! Inte nog med att jag fick en hel del inspiration; när jag gick ut därifrån kände jag att jag även fått en riktig glädjeboost. Dans borde man få gå och se varje vecka - minst. Då skulle alla gå runt och vara glada och lyckliga dagarna i ända tror jag. Världen vore ett bättre ställe helt enkelt. Alla som röstar för mitt förslag räcker upp en hand! (Det är alltså nu jag vill se en massa händer vifta exalterat)




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback