Exalterad

Åh, ikväll har jag hittat en hel drös bloggar proppfyllda med pyssel, pasteller och tips. Allt sånt som jag gillar alltså. Det här med pyssel är verkligen något jag fastnat för. Ja, åtminstone i teorin. I praktiken sviktar det en ännu aning, men jag hade tänkt ändra på det inom snar framtid. Men det är alltid så att jag är jättesugen på att pyssla, skriva och vara kreativ just när jag inte har möjlighet till det. Sen när jag har absolut 0 saker att göra, och klockan verkar ha stannat - nej då har jag plötsligt inte alls lust längre. Så typiskt. Men någon gång ska jag ta mig i kragen och visa er det jag knåpat ihop då jag faktiskt lyckats hålla inspirationsmätaren uppe. Glöm inte att påminna mig bara!













Bilder som får fingrarna att klia. Tyvärr har jag inte kvar alla källor.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback