Gnällgnäll

Hej på er! Tänkte inleda med en liten historia om mitt lilla liv. Here we go.

Det är ju såhär att jag är väldigt påhittig ibland. Eller ja, åtminstone pigg på att göra nya fräscha saker med vännerna (vem orkar kolla på film dag ut och dag in??). Som att sova i tält inomhus till exempel. Eller varför inte dra iväg med mopederna några dagar och se vart man hamnar? Dessvärre brukar pojkarna mina inte ha lika god inställning till alla mina påhitt som jag skulle önska. Men nu i helgen när de för en gångs skull sa ja, blev jag förstås överlycklig. Vi skulle åka ut i skogen till Jakob för att sova på madrasser och äta popcorn ur plastkassar. Tyvärr, ack och ve, råkade det ju bli så att jag blev akutsjuk och det slutade med att jag fick bli hemskjutsad igen. Pappa tyckte att jag skulle stanna hemma och vila, men nänä, inte skulle någon fånig liten sjuka få hindra mig inte. Men tji fick jag, för där låg jag sedan hela kvällen halvdöd i Jakobs fåtölj. Men som om det inte vore nog vaknade jag även samma morgon med ett mystiskt svullet och irriterat öga (som ännu inte lagt sig. Det här var alltså i LÖRDAGS!). Jag har ännu ingen aning om vad som kan ha orsakat det. Nu sitter jag hostar slem så att jag näst intill spyr samtidigt som jag försöker få H&M att godta min beställning. De är allt envisa de där, för de hävdar gång på gång att jag inte kommit upp i minimibeloppet för att få beställa med rabattkod. Jag lyckades nämligen få ner priset på klänningen från 200 kronor till 99, men det godtog de tydligen inte.

GAAAAAAAAAAAAAAAAAH.

Två av mina många ansiktsuttryck som jag fick använding för under skapandet av den här texten.

Kommentarer
Postat av: skäggiga herr´n

tänk att man fick rätt än en gång ;)

2011-02-22 @ 00:55:37

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback