Dilemma alabama

Har hittat Väskan i mitt liv, med stort V. Ni vet, jag skrev ju för ett tag sedan om Mulberry som hade så fina (men ack så dyra) väskor. Hittade en liknande, fast billigare här om dagen. Men den kostar ändå 400 kronor, vilket är många hundralappar för lilla mig. Tycker det är mycket att betala för en inte så särskilt stor väska. But still so wonderful <3

Samtidigt så satt jag nyss och klickade runt lite, då det bara sa PANG. Blev totalt golvad av två(!) par underbara skor. De är verkligen himla fina, nästan så fina att jag bara dör av tanken på att inte äga dem. Usch så jobbigt det blev nu. Fick massor av pengar då jag fyllde år, men är inte så särskilt sugen på att göra av med alltsammans nu på en gång.

Dessutom behövs en hel del dansprylar inhandlas. Vet inte hur jag ska ha råd med allt egentligen. Jazzsneakers, karaktärsskor, cykelbyxor och volangklänning.

Ack ack ack, hur ska det gå?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback