Ack och ve

Satte mig ner och tänkte knåpa ihop en ny design till bloggen, börjar ju bli lite tjatigt med den här nu, men som vanligt vill inte turen vara på min sida och istället blir allt knas. Ja, varför då då? Jo, tänk det ska jag tala om!

1. Jag har nästan inga normala bilder på mig. Jag gör grimaser och dylikt på de flesta, vissa är suddiga, andra gillar jag bara inte tillräckligt mycket för att ha i headern och kvarstående är knäppta med webcam.

2. Nåväl, man behöver väl inte börja med headern då. Låt oss ordna en ny bakgrund, åtminstone ordna upp den nuvarande. Men nehej, photoshop vill visst inte vara med idag heller.

Det hela slutar med att jag ger upp. Tyvärr mina vänner, det får bli en annan dag.

Suuuck

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback