Godmorgon världen!

Som sagt, hej!

Låg igår kväll och surfade runt på diverse hemsidor med kläder som innehåll. Gillar verkligen att alla affärer nu satsar krutet på party utstyrsel och istället gömmer undan myskoftorna ett tag. Då märks det att det börjar närma sig jul och nyår. Haha jag har fått dille på julen tror jag. Det är nästan hela två månader kvar, men ändå går jag på högvarv och suger in alla julkulor, tomtar och chokladkalendrar som butikerna envisas med att ställa fram. Men jul är kul! Att det erbjuds extra snygga klänningar och skor gör ju inte direkt saken värre om man säger så ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

Varifrån kommer klänningen på bilden? Den var riktigt fin och jag har varit på jakt efter något liknande ett tag nu! :)

2010-11-09 @ 11:40:10
URL: http://prick.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback