Tanzen!

Tjena tjena hej, som tjejtjusar-Sune skulle säga.

Idag har det varit dans för hela slanten! Ja, åtminstone i fyra timmar. Popping, locking, house, breaking och hiphop tror jag det var vi pysslade med. Förtjusande! Det var verkligen hur kul som helst att få prova på nya dansstilar. Svårt, men som sagt, jätteroligt. Det var tre killar från Streetstar som hade minikursen, jätteduktiga. Kika gärna in på deras hemsida! De anordnar ett dansläger nu till sommarn. Jag blev riktigt sugen att åka, men dessvärre sommarjobbar jag just de datumen. Surt sa räven. Men är ni intresserade så klicka gärna in och kika. Tror de erbjöd musik, dj, rapp och grafitti också.


Nu ska jag packa ihop och åka till mamma. Inga mer blogginlägg idag alltså. Ha det så bra tills imorgon! Hejdo ♥


Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Vad roligt med dans i flera timmar! Popping och locking låter himla skoj!

2010-05-24 @ 20:37:18
URL: http://sopnedkast.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback