Skönheten själv

Satt och spanade lite på Nelly's hemsida, och vad får jag se? Jo, Kenzas klänning som jag så galet suktat efter. Jag får spasmer i fingrarna när jag ser den, så perfekt är den faktiskt. I have 2 have it! Dessvärre kostar den 399 kronor. Och det är exakt 397 kronor mer än mitt plånboksinnehåll just nu. Trist men sant. Vad ska man göra liksom? Ja ja, kan ju åtminstone trösta mig med att min älskling snart kommer hem med ett par converse åt mig. Vita och sprillans nya. Det är ju faktiskt inte så dumt det heller...........


Kommentarer
Postat av: HANNAJONSSON

gud vilken söt klänning!

2010-05-23 @ 18:54:50
URL: http://playingwithwords.blogg.se/
Postat av: Lisa

Den där klänningen känns verkligen som dej :) hoppas du hittar pengar på typ backen eller att det börjar regna pengar en vacker dag så du kan köpa den!

2010-05-24 @ 12:37:54
URL: http://lisapralin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback