HEJ DÄR

Here I am! Uppstådd från de döda.................eller inte. Har haft sjukt mycket att göra de senaste veckorna, vilket ni nog egentligen redan vet som jag tjatar. He-he..

Har endå varit en rätt så händelserik vecka om man säger så. Igår till exempel så fick jag vara med om "jakten på det försvunna usb-minnet". Dock var det lilla äventyret inte särskilt roande. Fick flänga omkring som en galning innan det kom till sin rätte ägare. Nog om den lilla historien.

Just nu befinner jag mig hemma hos herr Ledenst
am (dvs Leo "lyktstolpen") tillsammans med flickan hans. Vi har roligt, käkar fötter, leker ninja och liknande.
Jag hade tänkt skiva en hel del meningsfulla inlägg, men det får nog vänta. Har helt enkelt ingen lust med det just nu. Kommer förmodligen vara utan internet den här helgen, så ni får nog stå ut med ouppdaterad blogg en litet tag till. TOO BAD FOR YOU GUYS!



Kommentarer
Postat av: felicia

vill du har fler besökare än vad du redan har?:)



gå in då på;

http://blondicia.blogg.se/2009/november/vill-du-ha-fler-besokare-an-vad-du-redan-har.html

och läs :))

2009-11-22 @ 12:14:09

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback