Sommarsol

Hejsan allihop!
Nu har den verkliga sommarvärmen dykt upp på riktigt. Temperaturen låg idag på 27 grader, om inte mer.
Har tillbringat halva dagen legandes på karlslund, så nu bränner det något fruktansvärt på benen. Ja, som ni kan förstå har jag bränt mig - och det är rejält ska ni veta. Ser ut som en nykokt kräfta haha. Från en sak till en annan har dagens samtalsämne absolut varit Michael Jackson. Har hört folk tjata om honom hela dagen. Michael hit, och Michael dit. Har redan börjat tröttna.. Nu tänkte jag ta och titta på en film - som tur är inte handlar om Jackson.

För övrigt fick jag ett tips på ett spel av en god vän. Det är faktiskt ganska underhållande ;)
http://www.mofunzone.com/online_games/5_minutes_to_kill_yourself.shtml#
Farväl!.......

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback