Klotter

Nu är det snart helg. Om en halvtimme för att vara lite mer specifik. "Äntligen" kan många tycka. Men inte jag, inte Jasmine, för jag har sommarlov och inget sommarjobb.. Det är ingen märkbar skillnad mellan helg och vardag då. Rätt trist i längden, med tanke på hur dagarna flyter ihop utan rutiner. Man håller inte ens reda på vilken dag eller vilket datum det är längre. Utan rutiner rasar allting i min tillvaro samman. Jag är uppe hela nätterna, sover hela dagarna, och när jag väl masar mig upp är jag liksom för trött för att orka ta en dusch och göra nåt vettigt. (Jag duschar varje morgon, annars kan jag inte vakna ordentligt) Jag bara.. lallar runt. Nej, jag behöver rutiner, och därmed basta.

Idag har jag ändå varit duktig och cyklat ner på driver och pluggat till mitt moppekörkort. Men jag måste medge att det tog några timmar innan jag tog mig i nackskinnet och faktiskt åkte dit.. Jag fastnade på sommarrean. Ja egentligen kan ni inte klandra mig. Jag menar, jag är tjej! Och det var rea precis överallt! Det skulle ju bara vara sinnessjukt att strunta i alla billiga priser. Tyvärr hittade jag inte något speciellt. Det var bara skit alltihop.. Attans skitBollnäs som inte har några ordentliga affärer. Bara skrutt i vartenda hörn. Vi har nämligen endast Lindex, Jc & Såfin som vi ska klara av att livnära oss på. Helt knäppt, tro mig, jag vet.

Gissa vad det är dax för nu. Jo, filmtime :D Adios Amigos!


Klotter är bra!

Kommentarer
Postat av: Denisa

Tack så mycket för att du röstade på mig (glad) Ha en bra dag!

2009-07-03 @ 10:31:56
URL: http://denisaaradean.blogg.se/
Postat av: steph

Jag gillar att få plus i kanten! :)

2009-07-03 @ 17:39:32
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: emma - en modeblogg! ♡

Hoppas du har haft en fin kväll! :-)

Kolla gärna in min blogg om kläder och allt som är mode enligt mig! Kramar

2009-07-10 @ 22:00:32
URL: http://emmasgarderober.se
Postat av: emma - en modeblogg! ♡

åh, tack så hemskt mycket :D hoppas du tittar in igen då <3

2009-07-10 @ 23:24:02
URL: http://emmasgarderober.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback