Ett inlägg

Det är kväll. Det är tyst ute. Himlen är mörkblå, men man kan fortfarande ana monen. Det är Kent som forsar ur högtalarna.
Jag älskar Kent. Det är nog just för att deras texter är.. fenomenala! Och en aning svårtydda kan vissa tycka, men det gör inget. Det är ju liksom det som är grejen med Kent!

Såhär glad (och osminkad) blir jag när jag får lyssna på Kent!

Det var ett tag sen jag skrev nu. Jag har inte haft någon ork helt enkelt. Dock har jag spanat väldigt mycket på andras bloggar. Har blivit en riktig bloggjägare på sista tiden, och läser allt jag kan komma över. Nya favoriter ploppar upp både här och där, stora som små.

Häromdan var jag och mamma i Valbo. "Gudarna har hört mig" tänkte jag när hon frågade ifall jag ville med. Nu jävlar anamma skulle det shoppas! Som jag har längtat. Visst, mina pengar räckte inte till så mycket, men några grejer blev det iallafall. 2 par jeanstights (den som kom på den idén borde få pris! jag hatar att bära jeans, det är så obekvämt, men satan vad snyggt det kan vara. Här är lösningen!), 3 par randiga lösa tröjor (ja, i den där modellen som det finns tusen olika färger av på Gina), 1 blommig bikiniöverdel samt 1 hylla och 1 magnettavla. Ja, jag är väldigt glad över mina nya kläder, tack så mycket. Hm, vad mer har hänt under denna lilla bloggpaus..? Jo just ja, Björn Rosenström spelade i parken i lördags. Då träffades vi tjejer först hos Mathilda och lagade tacos tillsammans (se "Mathilda & Jasmine lagade tacos åt de ack så bråkiga Cissi & Pernilla). Det var mycket trevligt :) Helena kom också. Kvällen i sig kan sammanfattas i ett stort och lyckligt "HAHA". Jag tror klockan hann bli 3 innan jag utmattad dåsade ner i sängen..


Och såklart måste vi ha bildbevis på hur fräsig jag var innan!

Nu får det räcka för idag. Det har redan blivit på tok för långt för att någon ska orka läsa. Men det skiter jag i, för det är min blogg, och jag som bestämmer :> Men ändå, hejdå nu.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback