Godkväll busfrön!

Hej allihop! Nu när jag äntligen gått igenom min dagliga blogglista så har jag tid för min egen.. 
Idag har jag hunnit med en hel del må jag säga. Tänkte rada upp några grejer här nedan.

♦ Ta med kameran till Expert för undersökning → Check!
♦ Byta julklappar som inte passat → Check!
♦ Fynda en till mineralögonskugga för 30 spänn → Check!
♦ Måla naglarna och lägga ansiktsmask → Check!
♦ Prata viktiga detaljer inför nyår → Check!
♦ Ta tag i alla skolarbeten → Che.... eh...mm....


------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gårdagen bestod mest av en massa slashasande. Men till kvällen tog jag mig faktiskt i kragen och slängde mig i duschen för att sedan bege mig upp mot brånan. För där vankades det..........
 
Det blev som vanligt en hel del knasigheter och stoj. Fråga bara Felicia som fick en näve popcorn upptryckt i håret. Eller varför inte Leo, som fick massa mysig julmust över hela sin tröja ;) Efter en stund var jag ändå tvungen att lämna det glada gänget för att istället gå och möta myggan Magnus. Fast det var inte så dumt det heller......

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha den tråkiga biten där ja :P

2009-12-28 @ 23:42:34
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: felicia

haha, men leo gav ju igen sen :(

hällde saft på mig x') men rolig var de!

2009-12-30 @ 12:19:49
URL: http://blondicia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback