Förrymda små koder hit och dit

Vilket elände jag råkade ställa till med på bloggen tidigare idag! Koderna i kodmallen var huller om buller och jag hade ingen aning om vad jag hade pillat på. Till råga på allt så hade jag inte sparat en back up heller. Det var minst sagt kaosartat.. Men som tur var så kom superhjälte-Magnus och lyckades ordna tillbaka alltihop.

Nu sitter jag och kikar på tips för att kunna försköna bloggens utseende lite ytterligare. Det är ju så grått och tråkigt nu, tycker ni inte? Nej, nu när jag får lov och tid så blir det andra bullar minsann!

Egentligen borde jag ägna lite mer tid åt skolarbeten istället för åt bloggen, men hallå, vad låter mest lockande? Sju heavy skolgrejer eller lite rolig bloggdesign? Jag bara undrar...........



Det ska bli så fruktansvärt avkopplande med jullov. Imorgon är det dessutom party! En riktig superstart på ledighet om ni frågar mig ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback