Hell yeah!

Idag har jag gått klart min förarbevisutbildning för snöskoter. Med andra ord, JAG HAR TAGIT SKOTERKORT! Min andra uppskrivning samt uppkörning i mitt liv - check. Alla rätt hade jag på provet, så det gick galant.

Några timmar senare sitter jag här, med skinande rent golv och en färdig uppsats i hand. Visserligen så var det igår jag städade och uppsatsen finns i datorn, men äh! Det lät ju bra, och det är ju huvudsaken. Tyvärr varar inte glädjeruset särskilt länge då jag har både kemi och engelska kvar för ikväll. Ack och ve, tyvärr måste det ske.

Eftersom jag inte har någon bild som skildrar hur duktig jag varit idag så får det bli en bild då jag är duktig och skär gurka istället.


Kommentarer
Postat av: emma

SV: och det ska komma från det verkliga glädjepillret Jasmine? DU om någon sprider glädje omkring dig. :)



men tack så mycket! orden berörde :')

2011-02-10 @ 22:40:17
URL: http://emmasvensson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback