Study little girl, study

Anledningarna till varför jag inte bloggat under helgen är som vanligt för att en liten krabat vid namn Magnus tagit upp all min tid. Egentligen tror jag att ni trogna läsare redan förstått det, så nu behöver jag inte ödsla mer tid till att förklara mig. Yada yada and so on. Tänkte hålla mig kort för att inte mista onödigt mycket pluggar-tid. Här kommer en liten bild-serie, och sen får det vara bra. Godnatten sa katten!


Sitter här med min tråkiga fysikbok och försöker plugga.


Hittar mycket roligare grejer; uppdaterade bloggar!


Ajabaja, inte skrota runt på internet. Plugga fysik var det ja.


Känner mig lite borta bland alla kluriga omvandligar och knepiga formler.


Men till slut går det. Se där, nu hoppas vi på det bästa på provet imorgon.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback