Sånt som är fint

Det finns så mycket fint jag tycker om, men här kommer ett urval av mina favoriter.


Om det är någonting jag tycker är riktigt fint så är det gammaldags fågelburar. Fast inte med en fågel i förstås, för det vore ju synd om den skulle behöva sitta så pass inburad. Men en fågelbur skulle sitta fint hemma hos mig.
från weheartit


Charmiga tavlor som står ut ur mängden. Bilden är inte min, men faktiskt så har jag en exakt likadan tavla ståendes på min hylla. Blev så förtjust när jag fick syn på mustaschen att jag var tvungen att göra mig en likadan.

från en söt blogg som jag tyvärr inte har kvar adressen på


Kreativitet. Blir så inspirerad och exalterad när jag får syn på allt kreativt som folk får för sig. Hatten av för dem!

från weheartit


Vackra frisyrer.

från bloggen Sammy Rose som faktiskt är en av mina absoluta favoritbloggar. De verkar alltid ha det så fint och färgglatt omkring sig, oavsett vad det gäller. Här är en bild på dottern Violas ballerinaknut.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback