I'm (kind of) back

Jag vet att det var hemskt länge sen jag skrev i bloggen, men jag har helt enkelt inte haft lust. Och att blogga, det ska kännas bra. Annars är det ju ingen mening med det hela.

Sitter för nuvarandet ensam i ett stort ödsligt hus. En aning trist kan tyckas, men det är faktiskt rätt okej. Imorgon blir det tidig uppstigning, att cykla dressin står ju på schemat! Det ska bli för himla trevligt tycker jag. Hade faktiskt ingen aning om att dessa finuliga "rälscyklar" fanns innan skolan introducerade dem. Det är alltså en kurs i skolan jag läser som gör att jag ska ut imorgon. Natur & Friluftsliv heter den.

Det här får man alltså fram ifall man googlar dressin:



Något säger mig att den här helgen kommer att bli väldigt ensam.........Men det är väl OK.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback