The Jonas brothers i rutan?!

Hej sötnosar!

Nu är helgen snart slut och imorgon knackar stressen en på axeln som vanligt. Prov hit, skrivning dit. Aldrig någon vila! Nåja, jag kan ju iallafall glädjas åt att jag haft en hejdundrande bra helg. Vi har varit ett litet gäng som näst intill bosatte sig hos Patrik. Det bjöds på singstar, bakning, youtube-klipp och en hel drös annat knas. Jag har fortfarande mjöl över hela mig...Fniss! Ja, det har varit riktigt roligt - minst sagt. Det lilla extra var ändå så när på söndagskvällen då det bara var jag, Magnus och Patrik kvar. Vi satt inne på en sida där man kan cama med folk över hela världen då plötsligt The Jonas Brothers dyker upp i rutan. Jag blev helt till mig och började skrika av förvåning (och då är jag ändå inget särskilt stort fan av dem). Vad vi kom på senare var att vi kunde ha print screen'at skärmen........................

Inatt misstänks jag ha fått magsjuka också. Så inte okej! Jag har verkligen inte tid att vara sjuk, skolan väntar inte på någon. Nej, nu skulle det verkligen sitta fint med påsklov. Men tills dess, lite plugg här och där och massor med desperate housewives! Hejdå ;)


Kommentarer
Postat av: High Style UF

Hej!

Jag skriver till dig för att berätta om smyckesshoppen HighStyle!

Vi designar och tillverkar unika ringar och säljer de till ett lågt pris. Passa på, just nu har vi rea med oslagbara priser!



www.highstyle.se

2010-03-23 @ 13:43:06
URL: http://highstyle.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback