Sisådär

Roligt att statistiken går så pass mycket uppåt som den gör. Tråkigt nog är det inte så speciellt många som lämnar någon kommentar dock. Lite synd tycker jag. Skulle vara roligt att se vilka ni är för några, ni som följer min blogg ♥

I skrivande stund är det Rihannas Rude Boy som pumpas ut ur högtalarna. Egentligen borde jag plugga, men det finns ju så mycket annat roligt att göra när man sitter vid datorn. Läsa igenom alla sina bloggfavoriter hundrasjuttioelva gånger till exempel.. Hittills har jag skrivit 718 ord på mitt tal. Det börjar arta sig konstigt nog. Kändes urbra till sisådär för tre minuter sen när jag fick syn på vad klockan var. Redan åtta?! Det kan ju inte stämma. Tiden bara flyger iväg när man har roli... nej men vänta, det där blev lite fel. Tiden bara flyger iväg när man....låtsaspluggar? Hm. Matten börjar iallafall också fasta i mitt huvud. Success! Får se hur mycket jag hinner ikväll. Annars blir det väl bara till att sitta uppe tills allt sitter i ryggraden. Wanna be on top? Jamen då får man väl se till att jobba för det också! Nu ska jag fortsätta med mina duktig-elev-fasoner. Adjöss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygg blogg ;)

2010-03-29 @ 00:39:12
URL: http://sofiabojfelt.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback