En liten update skadar inte

Det var ju ett tag sen jag berättade för er om vad som händer i mitt liv, så jag tänkte att det kunde vara dax nu.

Jo, si det ska jag tala om!

• Min mobil har blivit ihjälklämd i bildörren. Har för nuvarande en stor klump som med lite tur kan användas till att ringa och smsa med.
• Jag har fått spontan-blommor av min sötis till pojkvän. Två gånger!
• Jag har varit på Peace&Love. Nej men just ja, jag skojade bara. Jag fick ju inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
• Min hud har blivit brunbränd, återgått till färgen av ett kylskåp, och åter igen blivit lite brun. Får hoppas att det håller sig lite längre den här gången.
• Sommarjobbet avklarat.
• Kameran har förmodligen legat och dammat igen i nåt hörn.
• Jag har bytt bostad - igen. Fast den här gången är nog den sista, hoppas vi.
• Jag har avklarat första året på gymnasiet. Känns både glatt och sorgligt.



Jag och min finis.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback