Dagens erkännande..

Dagens att-göra-lista såg inte riktigt ut som dagens vad-som-egentligen-hände-listan.

En av de punkter som jag kan kryssa för på den senare listan är "få reda på hur jag skulle se ut som en avatar". Jo, det är sant. Nej, jag skojar inte. GRABBAR, JAG ÄR FAKTISKT GRAVALLVARLIG!

Det hela började med att jag skulle prova en rätt så flashig blå ögonskugga, men någonstans på vägen så vet jag inte riktigt vad som hände. Till sist satt jag där med illblå feja - inte att rekommendera. Om vi säger så här, mamma kommer nog undra varför alla hennes handdukar numera är blå. Lyckligtvis kom jag på idén att fota mitt verk innan jag gnussat mitt ansikte alldeles sönder och samman. Här nedan kan alltså även ni ta del av min smurfnäsa.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback