Men snälla åke!

Klockan visar något före elva då jag börjar spana runt på jakt efter lite nya prylar. Framförallt är det skor som står i fokus. Det kan så tyckas, att min törst efter skor borde vara släckt vid det här laget, speciellt med tanke på att jag fick tre par till jul, men ack så ni bedrog er. Det är nämligen så, att en flicka aldrig kan få tillräckligt många skor. Men mitt i mitt sökande, glider jag av en slump in på en blogg bland en massa go'a gamla reklamfilmer - och där blir jag fast. Shoppingen får helt enkelt vänta. (Jag ska ändå knalla ner på stan för att kika efter leopardtights imorgon.....)



Åh så jag skrattar! All credit till http://millblomskan.blogg.se!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback