Is it time to relax yet?

Sådär ja. Nu är jag tillbaka efter alla nyårsbravader. Fick lite dåligt samvete över att jag lämnade bloggen ekande tom just när läsarantalet hade skjutit sig upp mot höga höjder. Jag hoppas att några av er stannade kvar iallafall, trots omständigheterna.

Si så där, då var allt avklarat. Jul, nyår och hela köret. Det känns lite tomt, men samtidigt också väldigt skönt. Vad som däremot känns mindre skönt är att skolan snart börjar igen. Det är nästan oroväckande få dagar kvar. Jag är ju inte färdig ännu! Jag har inte hunnit vila mig ordentligt. För att inte tala om alla skolarbeten som egentligen skulle vara klara långt innan lovet. Vad hände med löftet om att jag skulle passa på att ta itu med dem? Det måste ha försvunnit ut med vinden........... 2 bad 4 me. Nog om skolan! Det gör mig stressad och deprimerad, vilket icke är hälsosamt. På lovet ska man ta det lugnt. och därmed basta.

Nu skulle det väl sitta fint med lite sommarlov, eller vad tycker ni? ;)



Bild: Mathilda, Jag & Pernilla. Helenas stuga @ sommar.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åhh, mysig tid i helenas stuga!

Hehhe, och sommarlov skulle man inte tacka nej till precis!

2010-01-03 @ 23:08:48
URL: http://cissilaarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback