Rock your body!

Hej allihop. Tänkte stilla bloggsuget en aning genom att skriva en rad eller två nu när jag har lite tid över. Inga prov på G, och bara gamla inlämningar som lika gärna vänta ytterligare någon dag; skönt! Tänkte ta mitt pick och pack och hälsa på Magnus en stund. Stackarn mår inte så bra, annars skulle han ha fått följa med mig hem med en gång.

Till helgen väntar ett fullspäckat schema. Nåja, fullspäckat och fullspäckat, det är iallafall mer planerat än vanligt. (Dvs, jag har två aktiviteter inplanerade.) På Fredagen skall vi flickebarn som just fyllt år bli firade och medtagna ner på tranan. Tanzen!

Och dagen där på bär det av till Gävle't på shoppingtur med Helena. Vi skulle försöka samla på oss ett par plussare, (med andra ord, fler folk som är villiga att följa med) men jag vet inte riktigt hur det blir med det. Hittils är det bara hon och jag vad jag vet, men det gör absolut ingenting. I ♥ Helena u know. Åh vad jag längtar! Nu ska här spenderas pengar. Fick sammalagt 2000 kr i födelsedagspresent, mumma ;)



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback