Suck och stånk

Nej, nu får det vara bra med det trista gråa. Det räcker väl med yrvädet utanför mitt fönster, inte ska vi väl göra det hela ännu värre med grått på bloggen också? Nu gäller det bara att klura ut vad jag vill ha för färger istället. Helst några spralliga och glada som säger "hej, det här är jag".

Men det här skjuter vi åt sidan så länge. Att roa sig är inte ens att tänka på så här dags. Prov hit, läxor dit. Det finns helt enkelt ingen tid kvar i slutändan. Jag hoppas att det bara är tillfälligt. Dock är det en rätt så hopplös önskan med tanke på att man brukar säga att det var bättre förr. Jag kan inget annat säga än att jag håller med.. Det blir bara värre med åren, suck.




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback