Sweet as sugar

Det är så härligt med människor som inte är något annat än sig själva. Med människor som gång på gång lyckas förundra en och skapa intresse. Kära gud, fler av sådana tack! Nog om det.

Nu är julen över, och jag tänkte att vi skulle återgå till listan. Här är "dag nr 3", bara sisådär 398567210749 dagar försent. Nja, inte riktigt. Men ni förstår.


Eight ways to win your heart.

1. Var inte rädd för att bjuda på dig själv. Alla uppskattar roliga människor.

2. Överraska mig. En liten skrynklig lapp som säger "jag älskar dig" kan mycket väl sopa mattan med vilken chokladkartong som helst.


3. Skriv brev till mig. Gamla hedliga brev med krumelurer till bokstäver omsorgsfullt nerplitade på ett litet papper. Ahh, finns det något sötare?


4. Du får gärna ha ett intresse av djupare slag. Jag tycker att det är intressant med människor som kan mycket om vissa saker. Det spelar egentligen inte så stor roll vad det hela handlar om. Fiskar, fåniga onlinespel eller fysik - vad som helst.

5. Le mycket och ofta.

6. Ring mig någon gång, bara för att säga hej eller så. Mitt i natten eller mitt på blanka dagen, det kvittar.


7. Bär converse eller kängor.

8. GILLA KESO!!!! (obeservera att denna punkt är den viktigaste av dem alla. också den mest seriösa!)


(Observera också att alla dessa punkter kan bortses ifrån ifall du råkar vara Johnny Depp eller så.
)


Nå, min käre pojkvän. Jag tycker att du brister vid en punkt här. Jag säger inte vilken, men jag kan säga att det inte är 1-7 iallafall.................... puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vad gullig du är! Jag tar åt mig och du ska veta att det värmer, allt det du tog dig tid att skriva. Jag vill ju bli författare och då känns det alltid ganska fantastiskt när folk uppskattar det man skriver.

Med risk för att låta som alla andra tjejer (men jag menar det) så kan jag bara säga detsamma! Så fort man träffar på dig lyser du upp! Det är alltid fruktansvärt roligt att träffa på någon som alltid verkar så glad. Och ja, det är lite synd att vi inte känner varandra bättre. Jag tror vi skulle trivas rätt bra ihop.

2010-12-28 @ 15:51:06
URL: http://emlysen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback