21:20

Hej. Nu är jag igen. Jag vet att det är tråkigt med alla dessa gapande tomrum mellan uppdateringarna, men håll ut åtminstone till den 21:a. Då har jag mitt sista slutprov, så efter det är det ok att andas ut.

Funderade ett tag på att visa er vad jag var sugen på att skaffa mig för piercingar i öronen, men när jag skulle söka efter bilder på google fick jag istället upp ett gäng osmakliga bilder på infektioner och dylikt... så nu vet jag inte om jag är så himla sugen längre faktiskt.

Här var de jag funderade över. Observera fundera(de)! ):


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag ville bara säga att om du gör hos en riktig piercare och sköter piercingen ordentligt så är det jätteliten risk att det blir infekterat, speciellt nu på vintern!

2010-12-12 @ 21:56:01
Postat av: Sara

Den till vänster är jättefin :)

2010-12-13 @ 20:49:01
URL: http://940126.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback