Ten things you want to do before you die.

1. Läsa alla de böcker jag velat läsa, se alla de filmer jag velat se.


2. Bo i en riktigt flott lägenhet med utsikt över hela staden.

3. Äta en hel burk nutella alldeles själv utan att få dåligt samvete.

4. Ha ett riktigt fint maskerad-party-kalas-partajj! Alla ska vara utklädda och ha så trevligt så, inte klaga ett endaste litet dugg.


5. Tända hundratusentals levande ljus och ha picnik på golvet.

6. Hoppa fallskärm. Eller njae... nej. Eller jo. Vad sägs om kanske?

7. Tjäna så mycket pengar att jag har råd att faktiskt köpa alla de där fina grejorna i alla affärer som skulle bli så urbra presenter - året om.

8. Baka en hel drös med småkakor som jag kan bjuda mina vänner på.

9. Gifta mig bland fina dekorationer och goda tårtor med flera hundra våningar. Och när vi ändå är igång, varför inte i denna pang-outfit?


10. Ha ett jobb som jag verkligen trivs med. Helst ska jag också längta efter att gå dit på mornarna, men man kanske inte bör begära för mycket nu.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback