Nine things about yourself

Det går alltid åt fanders när jag väl lovat att skriva varje dag, slår aldrig fel! Det är alltid då jag är som mest upptagen. Ni får ursäkta :) Här kommer den försenade listan i alla fall.

1. Jag har aldrig varit på solsemester utomlands. Tyskland, Polen och Norge kan jag däremot stolt bocka för.

2. Till skillnad från de flesta andra så gillar jag faktiskt att få strumpor och sockar i present. För blir man inte allt bra lycklig när man upptäcker ett par rena strumpor i strumplådan - UTAN HÅL! <3

3. Hela mitt namn innehåller 38 bokstäver. Låter ungefär som pippi's när jag rabblar upp alla namn.

4. Jag föredrar all annan dricka framför påsk- och julmust. Men är det jul/påsk så är det..

5. Jag bär helst kjol eller klänning. Tycker rörelseförmågan känns som minst begränsad då.

6. Jag har inte sett "ensam hemma"-filmerna (som tydligen ingår i allmänbildningen har jag fått höra!).

7. Jag dammsuger gärna också luften en stund när jag städar. Annars flyger ju allt damm frotfarande omkring i rummet?!

8. Jag är lite av en perfektionist när det gäller vissa grejer. Siffrorna i matteboken till exempel, måste ha samma avstånd mellan varandra och bladets början, annars blir det fult. Och ska jag skriva listor måste det vara i rätt ordning och ha samma avstånd och storlek etc. Rätt ska vara rätt ;)

9. Om jag bara fick äta 4 saker för resten av mitt liv så skulle det bli stuvade makaroner, hasselbackspotatis, keso och bröd.


Och förresten, GOD JUL ALLIHOP!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback