It's all about the jacket

Sorry för dålig uppdatering under helgen, men jag har haft annat för mig. Igår till exempel, var jag i Gävle och lärde mig en koreografi inför invigningen av det nya torget 5/9. Riktigt vad som händer då kan jag inte avslöja, men jag kan ju iallafall säga att det kommer att bli riktigt grymt ;)

Efter danspasset kutade jag och Cissi iväg till affärerna för att hinna spana in så mycket kläder som möjligt. Den som säger att shopping inte bränner kalorier ljuger! Sista stoppet blev H&M. Hittade ett fint linne med självaste Lady Gaga på. Nåja, just när jag skulle till att betala så får jag syn på något svart på en av klädställningarna där man hänger ifrån sig det man prövat. Jag rycker lite i ena kanten, och ut kommer världens finaste jacka. En bedårande trenchcoat. Och tänk, jag som just behövde en ny höstjacka. Min nuvarande favvo har hängt med ett par år, och det börjar tyvärr synas.. Hur som helst, behöver jag ens nämna att jackan följde med hem??


Jackan på bilden stämmer inte riktigt överens med den i verkligheten. Men nästan så. Min jacka är mycket finare, så det så.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback