Full fart framåt

Full rulle hela helgen! Det tycker vi om. I fredags var jag och min gode vän Patrik ute på vift. Dessvärre hänger ju inte vårvärmen med ända till kvällen, så där gick man och huttrade sönder stort sett hela kvällen.. Efter en stund hittade vi på Evelina, Melinda, Elin och Julia. De tre sistnämnda hade också tröttnat på kylan, så de följde med hem till Patrik. Det slutade med singstar och skojiga klipp på youtube - i värmen. Skönt, tyckte vi.

Gårdagen bjöd på en spontantripp till Gävle. Som sällskap hade jag med mig Jakob (som förresten ger urbra råd vid klädköp) och min söte Magnus. Simon kom inte förrns sent på eftermiddagen då det vankades bio. Jag gjorde av med lagomt mycket pengar, och fick faktiskt med mig en hel del i shoppingkassarna. Herrarna vid min sida likaså. Filmen vi såg var Clash of the Titans. Den var mycket bättre än förväntat. För att vara ärlig var jag riktigt tveksam till att alls gå och se den. Köpen jag gjorde var, fåse nu, en frän döskallering, två sockersöta klänningar till sommaren, två oversize-linnen på rea, ytterligare en klänning på rea, en efterlängtad jeansjacka, ett par rosettörhängen, två par strumpbyxor med prickar på och slutligen ett par nya vita wayfarer-glajjor eftersom mina gick sönder förra våren (må ni sova sött i glasögon-himlen). Sen har ju jag världens finaste pojkvän, så när jag hittade ett par hjärtformade solglasögon som var to-die-for (som den glasögon-junkie jag är) tog han och köpte dem till mig. Sött, eller hur?

Idag har jag bara haft lillgrupperna i dans. Söndagar är alltid tråkiga.... Yada yada, nu får det vara bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är den rosa klänningen ifrån ? :)

2010-04-25 @ 20:44:39
Postat av: Plingel svarar

Den är från Gina Tricot :)

2010-04-25 @ 21:20:24
URL: http://plingel.blogg.se/
Postat av: j

hjärtformade glasögon är ett stort JA.

2010-04-25 @ 21:34:09
URL: http://aboutjennifer.devote.se
Postat av: F

vart är jeans jackan ifrån? :)

2010-04-28 @ 15:04:07
Postat av: Plingel svarar

Jackan är också från Gina ;)

2010-05-01 @ 17:16:33
URL: http://plingel.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback