Update :>

Ebba klagade nyligen på att jag aldrig skriver, så nu jäklar ska det uppdateras.
 
Dagens to-do-list:


Träffa Helenababe.
Äntligen! Det blir ju tyvärr så ofantligt långt mellan gångerna vi träffas då vi numera går på olika skolor. Det är synd tycker jag. Det är då tur att telefoner finns!

Sola.
Nu är det dax att trotsa min stora skräck, solariumet. Det är näst intill en fobi jag utvecklat. Att ligga där instängd bland de blå lysrören och känna hur huden steker, det får mig att bli hysterisk. Varenda gång jag bestämt mig för att det får vara nog med dessa fånerier, så har det resulterat i skrik och panik. Jag klarar helt enkelt inte av det. Panikkänslorna tar över, och jag sliter till slut upp solariet och slänger mig på golvet. Men nu börjar jag bli vinterblek, så jag måste nog ändå göra ett försök snart. Man kan ju alltid hoppas att fobin försvunnit. He-he stor chans.......

♥ Plugga.
Det vankas prov igen, och då gäller det att ligga i som man siktar på toppbetyg. Jag vill ha möjligheten att välja och vraka efter gymnasiet, och inte bara tvingas ta vilken skitskola som helst. Jag ska plugga vidare så långt som möjligt för att öka mina chanser till att få ett välbetalt och bra jobb. I'm going to be a sucsessful businesswoman ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback