Today i like...

Har haft fullt upp näst intill hela dagen, så det har blivit lite magert med uppdatering.. Men nu är jag här. Ska strax slänga mig i duschen när jag samlat tillräckligt mycket motivation för det. Är sjukt stressad, och inte blir det bättre av att lyssna på macarena heller haha. Ska dra ut med gamla klasskompisar om en stund. Eriksson iz in town ya know! Reunion on G! Tills vidare får ni nöja er med en liten lista.

CHASSI DIG THIS:

Lindex
Aldrig förut har väl lilla lindex i Bollnäs varit så damn fierce! Ni som varit in där i flashiga "new store" vet nog vad jag snackar om. För er utomstående som inte är helt hundra på vad som skett: lindex här i Bollnäs har haft sjukt låg standard, likt som allt annat här i hålan... Men nu jäsiken har det äntligen blivit ändring på det! Mycket beröm ska de ha. Och det är inte bara själva butiken som är fräsch, kläderna är också sjukt fräcka. De har rensat ut allt gammalt, och ersatt med nytt och mordent. Lindex hänger verkligen med i svängarna nu för tiden.
Gallerian däremot verkar det som om de lagt på hyllan..

Snälla mammor
Min mamma kan verkligen överraska en. Tidigare idag ringde hon mig och frågade ifall jag skulle med på stan. "Vad ska du dit och göra?" undrade jag. Vet ni vad jag fick för svar? "Köpa ny mascara åt dig hade jag tänkt". Helt spontant bara. Hon hade tydligen noterat att min gamla höll på att ta slut. Helschysst! Lyckades dessutom också att charma till mig ett vrålsnyggt armband bestående av stora nitar när vi ändå var igång ;)

Smink
Att kunna förändra sitt utséende från dag till dag beroende på vilket humör man är på är en fantastisk möjlighet om ni frågar mig. Jag tycker att det är hemskt roligt att hålla på med smink och liknande, och gör det gärna så fort jag får chansen. Mina favoriter är nog ändå ögonskuggor eftersom det finns så pass många olika färger att välja mellan. Ena dagen kan det vara rosa som faller i smaken, en annan kanske bäcksvart. Eller varför inte plommonlila? Att kunna välja och vraka bland tonvis av olika konsistenser, färger och sorter är ren och skär lycka, punkt.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback