All theese clothes..

Goodmoorning mr Sun, where are you?
 
Det blev inget yttligare inlägg, vilket jag så vackert lovade igår. Kan bero på att jag var så himla trött att jag faktiskt somnade med datorn i famnen. Vaknade vid 6 till min stora förvåning och undrade vad det var för hårt som jag låg på. Haha ja, så kan det gå.

Är lite havseg idag. Har varit inne på en massa klädsidor och suktat efter skor. Jag behöver ett par nya heels, så är det bara! Och en ny klänning också för den delen. Har tröttnat på mina andra. Ett par nya tights skulle inte heller sitta fel... Funderar på hur fasen jag ska ha råd med allt.

Plockade ihop lite snyggt nyss. Blev dock lite fail på skuggan, men jag orkade inte fixa till det.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback