Sick and tired!

Jag är trött, så trött. På det mesta här i livet om jag ska vara ärlig. Dock kan vi glädjas åt att det antagligen bara är en liten fas som snart går över. Imorgon kommer den här känslan förmodligen vara som bortblåst - tills vidare. Nåja, upp med hakan Jasmine.

Dagens inköp lyder:
1 kofta
1 par svarta jeanstights
1 par slinky tights
1 par uggs
1 halsdukskrage
1 flis
1 rosa musmatta
1 par handskar
2 lampor - 1 liten/1 tak.
2 örngott

Vem vet, jag kanske tar mig tid och laddar upp en bild på allting någon gång. Kameran är hos min mor för nuvarande, så det blir inte före måndag................Intressant huh?

People never change.
Fuck it, I'm awesome!

Kommentarer
Postat av: Leo

Hurra :D

2009-10-25 @ 01:38:24
Postat av: Elin

Vad är slinky tights? haha

2009-10-25 @ 23:14:10
URL: http://stylemefamous.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback