Hey, you're cute!

Ligger hemma hos mamma och bloggar. Amazing huh? Lyckades hacka in mig på grannens nätverk. Så busigt av mig, inte sant? Vad gör man inte för bloggen ;)

Alla mina planer som jag så tjusigt skrev upp gick i baklås. Med andra ord, jag fick ingenting alls gjort idag. Varken läxor eller umgänge. Jaja what to do, jag får ta igen det imorgon. Ska kliva upp tidigt så att jag hinner med riktigt mycket. Känns som att det här håller på och blir ett riktigt tråkigt inlägg, så jag avslutar nog nu så att ni orkar läsa. Det är ju inte alla som är läshuvuden som jag ;)

Nu ska jag hämta ett till äpple för att sedan titta klart på Taken. Skriver imorgon som vanligt. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback