Goodnight, sleep tight!

Håll i er nu, för här kommer dagens sista inlägg!

Är taggad inför morgondagens shoppingtur. Har vässat armbågarna, så nu är jag redo för catfight ifall det skulle bli aktuellt! Men vet ju aldrig vad man stöter på för galningar. Vissa verkar ju göra vad som helst för ett par skor eller ett visst plagg.....(a) Min strategi är att knycka åt mig allt fint jag ser. Nej hörni, jag tror det här håller på och går över styr. Det var uppenbart på tok för länge sen jag shoppade sist eftersom jag numera framstår som en knasig klädtokig *tant.

Nu får det vara nog av dessa bravader, sängen kallar! Ni får hålla er till tåls till jag kommer hem imorgon.tt
En stor godnattpuss fäster jag på var och en av era kinder!


*(Emil har en tendens att kalla mig tant. Fnys, pojken är ju äldre än mig till och med.)

Kommentarer
Postat av: Dahlöf

att man är tant har inte med ålder att göra! Det handlar om hur man är ;>

2009-10-24 @ 22:43:21
URL: http://oakenscowl.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback