Hiss & diss

Lägger upp en liten "dagens hiss & diss" som kompensation för dålig update. Be kind people!

HISS

♥ Pengar.
Vem gillar inte att ha pengar? Tyvärr har de en tendens att försvinna alltför snabbt..

♥ Grönsaker.
Mums! Det är både nyttig och gott - en enormt lyckad kombo.

♥ Värmande halsdukar.
..är superbra nu när det blivit så fruktansvärt kallt om mornarna.

♥ Skor.
Kommer alltid att finnas på min hisslista. Jag älskar skor!


DISS

Prov.
De tar upp hela ens fritid. Sen blir jag alltid sjukt stressad inför diverse prov också - inte kul.

Dålig kvalité på kläder.
Ingen har väl missat Gina tricots stentvättade jeansleggings? Sjukt dålig kvalité. De går sönder både här och där innan man knappt hunnit använda dem. Jag vet hur många som helst som varit med om samma sak som jag. Trasiga byxor, nej tack.

Ebbas förbannade äpplen.
Varje dag har tjejen med sig minst ett dussin gröna smaskiga äpplen. Sjukt frästande då jag sitter bredvid henne, äppellös...

Regn.
Framkallar frissigt hår som på beställning. Stor diss!

Kommentarer
Postat av: ebba

du älskar mina äpplen :)

2009-10-07 @ 19:08:14

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback