Seg som en geléråtta!

Jag är för mycket ute på tror jag. Har inte tid med bloggen, och då är det illa ;)

Igår var jag ute och flängde med grabbarna bus, så idag blir det att umgås med mina flicks. Är egentligen alldeles för trött för att göra någonting alls, men det tänker jag ignorera. Min lever bara en gång vet ni ;) Var uppe med tuppen imorse, så redan klockan ett befann jag mig på stan för att träffa A. Ni vet, en av de som var så snälla och tvingade oss 1:or att leta snöbollar i duggregn.. Hur som helst så var det jättetrevligt.

Sen jag var ute med honom har det inte hänt så speciellt mycket idag. Har mest gått omkring och väntat på att tiden ska gå. Igår umgicks jag med en hel del människor som kanske inte var i det bästa tillståndet, dock hur mysiga som helst ändå. Ikväll hoppas jag på en lika härlig kväll med lika mysiga människor.

Det finns stunder då jag känner mig god som människa. Nu är inte en av dem..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback