This day is a good one!

Hej alla gullungar som fortfarande läser min blogg trots den usla uppdateringen. Ska försöka bättra mig, jag lovar.

Hur som helst. Jag kom nyss hem ifrån Söderhamn. Följde med min mor på ytterligare en liten shoppingtur, och jag hittade faktiskt lite smått och gott den här gången också. Söderhamn brukar vara magert med fynd...

Låt oss ge ett exempel. Kappahl brukar i vanliga fall enligt min mening vara ganska ointressant, men den här gången hade de en kollektion kallad "Vintage Stories" som jag verkligen fastnade för. Det var mycket spets, pasteller och fjädrar; sånt som fina damer bar förr i tiden helt enkelt. Jag blev alldeles till mig när jag fick se allt det vackra, och började genast plocka åt mig. Lyckligtvis blev det inte så dyrt som jag trodde. Ett sött halsband jag hittade kostade bara 20 kr på rean. Ett givet fynd!

Det som fick följa med mig hem idag var följande:
♥ Ett nitskärp
♥ Två hårband
♥ En hårklämma
♥ Ett halsband
♥ Over knees
♥ Två ljushållare
♥ En vacker burk


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback