Klädbestyr på hög nivå

Awesome! Mina efterlängtade paljettights har äntligen anlänt. Tog ett bra tag, men nu har de kommit till rätta iallafall, och det är väl huvudsaken. Beställde ju ett par i strl small förut, men de var jag tvungen att skicka tillbaka då de var alldeles för stora. Dessa i xs är inte särskilt mycket bättre de heller, men jag får väl helt enkelt leva med det. För ett par tights ska jag då allt ha!

Idag under lunchen gjorde jag en mindre rolig upptäckt. Mina speciellt utvalda kandidater till jul- och nyårsklänningar är slut i min storlek! ARGH! Jag avskyr när detta händer. Samma visa varenda vinter. Jodå, strl 34 finns kvar. Likaså 38 och de något större storlekarna. Nämen se där, så oväntat.....36 är slutsåld! Jag vet inte vad som är mest irriterande. Att folk sitter och köper upp just 36:orna bara för att sälja vidare på tradera eller att alla springer omkring i lika klänning. Hm. Hur som helst så blir jag förbannad!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback