Chokladpudding gör susen

Redan tjugo i nio ligger jag i sängen. Ovanligt med tanke på att det är helg. Men med en skål chokladpudding i min hand, en tofs i mitt hår och mjuka mjukisbyxor på mina lår (urbra rim) är jag redo för fredagsmys . Disturbia och Sweeney Todd är de filmer som blivit speciellt utvalda för kvällens bravader (var nu bravaderna ska få plats har jag ingen aning om. Här i min lilla 120-säng händer det inte så mycket..). Klingar finfint i mina öron ska ni veta.

Ett finuligt leénde har lagt sig stadigt på mina läppar. Det har vi snåla tanter med halva kaffepaket att tacka för. Ja si tanter ja, de kan vara riktigt skojiga de. Inte sant Patrik? ;)

Glöm nu inte att kika in hos NioTillFem som jag så fint tipsade om i inlägget här nedan. Hennes texter är minst sagt bedårande!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

SWEENEY TODD

2009-11-27 @ 23:44:14
URL: http://aboutjennifer.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback