Aladdin 70 år

Den här veckan ser inte ut att bli särskilt mycket bättre än den förra. Stress har snart blivit en del av min vardag! Har hur mycket skolarbete som helst som måste göras. Kan ju i alla fall glädja mig åt att företagsekonomin och redovisningen är avklarad. Imorgon har jag matteprov (vilket jag redan nu känner att jag är lite körd på) och egentligen skulle programeringsprojektet också lämnas in, men jag tror jag kan charma till min någon ytterligare dag. På torsdag är det naturvetenskapsprov och foto som gäller. Förstår ni nu hur fullt upp jag har?


Såg förresten en intressant artikel på blogg.se's startsida idag. Aladdinasken ska tydligen byta ut en chokladbit, och det är vi konsumenters jobb att bestämma vilken. Eller rättare sagt, att rösta på den vi absolut inte vill ska försvinna. Jag skulle tycka det var ganska sorgligt ifall någon utav de ljusa pralinerna försvann, för jag gillar dem allihop. De mörka däremot kan gott försvinna... Rösta du också! > http://www.raddajulen.nu/


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback