Yes, färg!

Yes! Ser ni? Numera är jag inte längre en vandrande toarulle. Nej, inga mera förskräckligt vita ben för Chassi. Men istället har jag förvandlats till en vandrande kräfta.. Nej, egentligen är det faktiskt inte så illa som det låter. Visst svider det, men jag kunde ha varit rödare. - Och det är ju alltid positivt! "Det kunde varit värre" ni vet.
Även idag har jag legat och stekt på Karlslund, men som tur är blev det inte lika många timmar som gårdagen. Min hud hade nog inte klarat det hehe. Istället följde jag med pappa till flygfältet för att agera fotograf. Han flyger ju sånna där löjliga radiostyrda flyplan, och tjatar alltid om att jag ska ta systemkameran och knäppa lite så han kan skryta för sina flygvänner haha. Dumt av mig att ge med mig just idag. Det var gassande sol där borta, och minimalt med skugga. Behöver jag ens nämna att det gjorde förbenat ont på mina brända ben? Till slut gick jag och letade upp ett gammalt trasigt paraply som fick fungera som tillfällig solskyddsfaktor. Man får inte vara dum inte ;)
Nu har jag nyss ätit och tittat på semifinalen i speedway med pappa. Det var mums-tacos som serverades. För er intresserade kan jag ju tillägga att svensken kom 2:a och Australienaren vann.
Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Blir väl att jag tittar på en film i väntan på att min söte pojkvän ska ringa..


Bildbevis på att jag har fått färg!

Jag hittade förresten några fina livsråd som jag tycker att alla bör följa. Här kommer dem.

Livsinstruktioner.

♥ Lär dig alla regler, och bryt en del.

♥ Ge människor mer än vad de förväntar sig och gör det för att du tycker om att göra det.

♥ Prata långsamt men tänk snabbt.

♥ Glöm inte att ringa dina föräldrar.

♥ Le när du svarar i telefon, för den som ringer hör att du ler.

♥ Lev ett bra och värdigt liv. När du blir gammal minns det som varit, då kan du njuta av det en andra gång.

♥ Tro på Gud, men lås alltid din bil.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback