Shopaholic?

Fasen vilket shoppingbegär jag har utvecklat. Jag dregglar framför diverse klädsidor på internet näst intill varje dag. Rätt idiotiskt med tanke på hur deprimerad jag känner mig varje gång över att mina småslantar inte räcker till. Tro det eller ej, men jag till och med drömmer om shopping. Jo, det är sant. Helt knasigt, men vad ska man göra? När jag väl hittar någonting, så bara måste jag ha det. Men i 98% av fallen, så är det ju det där med pengar som sätter stopp för mina planer.. Det är alltid pengar! Det är pengar som skapar problem här i världen. Om allting vore gratis så skulle många stora världsfrågor lösas. I alla fall mina stora frågor. Som tex hur fasen jag ska bära mig åt för att alla dessa vackra skapelser bli mina?..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback