Tadaa!

Nu har jag äntligen gjort om bloggen! Den är dock inte fullt klar, men det är iaf en början.
Tänkte en gång för alla försöka mig på att börja blogga på riktigt.

Idag har jag varit ute med pappa och övningskört min nya moppe. Fick den igår eftersom jag slutade nian.
Måste erkänna att jag blev rejält överraskad eftersom pappa alltid hävdat att det bara är bortskämda skitungar som får mopeder av sina föräldrar. Tydligen så är jag en sådan då ;)
Ja som sagt, igår slutade jag nian. Det blev mycket tårar för min del. Det är ju såklart lite sorgligt att vi ska splittras efter tre år tillsammans. Men men, inte så mycket man kan göra åt saken. Nu är det bara till att blicka framåt och njuta av sommarlovet så länge.

Tänkte se en film nu, Bröllopsduellen. Har velat sett den länge, men som vanligt har latheten tagit över. Hm hoppas vi har kakor hemma.. Håller även tummarna på att Marcus ringer. Nej Adios Amigos!


Skratt och leenden som blandas med förtvivlade adjö'n.
Man kan bara hoppas på att vi ses igen.


Kommentarer
Postat av: Najla

Ja, det var grymt jobbigt att säga hejdå till alla :/ men vi ska fixa en klassfest så alla kan träffas eller nå:) <3

2009-06-14 @ 13:54:14
URL: http://najlamuharemi.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback