Hej gymnasiet

Här var det från början tänkt att det skulle skrivas ett lång och intressant inlägg om.. Ja, vad det skulle handla om har jag glömt bort. Men eftersom min hjärna sviker, så får ni helt enkelt nöja er med det ni får.

Imorgon är det sista sommarlovsdagen. Sen är det samma gamla visa som börjar om på nytt. Suck. Jag orkar verkligen inte. Bara tanken på alla dessa tidiga uppstigningar, sena pluggkvällar och tröga mattelektioner får mig spyfärdig. Jag har inte haft sommarlov färdig än! Någon vidare sommar har det ju inte hunnit vara heller. Numera är det snarare.. höst. Hu, hemska tanke. Har ni tänkt på en sak? Sommaren går oerhört fort, medans alla övriga årstider segar som bara den. Det är väldigt orättvist tycker jag. Iof har jag inget emot våren. Våren är faktiskt min favoritårstid - ibland.

Idag har jag shoppat igen. Och senare idag ska jag även beställa en superläcker väska också. Plånboken är tyvärr inte lika glad som jag över mina nya shoppingvanor. Jaja, det får lösas senare.
Detta är vad jag fick med mig hem idag:
4 par trosor i olika färger
1 par spetshandskar - BIG LUV!
1 par leopardmönstrade strumpbyxor
1 värmeskydd till håret + nån volymgrej som man fick till.

Nu ska jag fara hem till mamma. Där strejkar internet.. Kommer alltså inte att kunna blogga lika ofta, om jag inte fixar internet på nåt vis. Men vem vet, jag har ju mina knep.. Så håll utkik!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback